Η Ιαπωνία έχει προσφέρει πολλά ηλεκτρονικά παιχνίδια που έχουν κατακτήσει την παγκόσμια κοινότητα του gaming. Ειδικότερα, τα ιαπωνικά video games τρόμου φημίζονται για τις ανατριχιαστικές καινοτομίες τους, απομακρύνοντας την αγκάλη του Μορφέα από όσους τολμήσουν να ταξιδέψουν μέσα στον ηλεκτρονικό τους κόσμο. Ο παίκτης υιοθετεί τον ρόλο του ηλεκτρονικού πρωταγωνιστή μέσα από την ασφάλεια του τηλεχειριστηρίου του. Τι γίνεται όμως με εκείνα τα παιχνίδια στα οποία ο πρωταγωνιστής είσαι εσύ; Το Daruma-San είναι ένα ιδιαίτερα επικίνδυνο παιχνίδι στο οποίο ο παίκτης προσπαθεί να καλέσει ένα αλλόκοτο φάντασμα. Και επειδή οι Ιάπωνες είναι πιο βολικοί σαν άνθρωποι, εδώ δεν χρειάζεστε κανέναν σκαλισμένο (ή κατασκευασμένο σε ροζ, χαριτωμένη έκδοση από την Hasbro) πίνακα Ouija· η μπανιέρα του σπιτιού σας είναι απολύτως αρκετή.
Στο Daruma-San – ή και The Bath Game όπως είναι επίσης γνωστό- ο παίκτης καλεί το πνεύμα μέσα από μια συγκεκριμένη διαδικασία (περιέργως οι κούκλες ονόματι Daruma είναι παραδοσιακά σύμβολα ευδαιμονίας). Αφότου ολοκληρωθεί το τελετουργικό της επίκλησης, το παιχνίδι ακολουθεί τους κανόνες σύμφωνα με τους οποίους ο παίχτης πρέπει να αποφύγει την Daruma-San, η οποία προσπαθεί να τον πιάσει. Το τι συμβαίνει όταν η Daruma-San καταφέρει να πιάσει τον παίχτη είναι κάτι που δε θα θέλαμε –φαντάζομαι ούτε κι εσείς- ποτέ να μάθουμε.
Για να καλέσει ο παίχτης την Daruma, υπάρχει μία ορισμένη προεργασία την οποία θα αναλύσουμε (σας συνιστούμε να αποφύγετε φυσικά αυτό το παιχνίδι!): Αρχικά, κατά το βράδυ ο παίχτης πρέπει να ξαπλώσει στην γεμάτη με νερό μπανιέρα του (η ντουζιέρα δεν επιτρέπει την εκτέλεση του παιχνιδιού), έχοντας βγάλει τα ρούχα του και σβήσει το φως. Με το πρόσωπο στραμμένο προς την βρύση και την τάπα, ο παίχτης πρέπει να κλείσει τα μάτια του και να αρχίσει να πλένει τα μαλλιά του. Όσο τα πλένει πρέπει να επαναλαμβάνει την φράση: «Η Daruma-San έπεσε». Τα μάτια του πρέπει να είναι κλειστά και να συνεχίσει μέχρι να σταματήσει να πλένει τα μαλλιά του. Σε περίπτωση που δεν ακολουθηθούν σωστά αυτά τα βήματα, ο παίχτης θα υποβληθεί σε μία αυθυποβολή βλέποντας μια Ιαπωνέζα να γλιστράει μέσα στην μπανιέρα, να πέφτει με το κεφάλι της πάνω στην τάπα και να βγάζει το δεξί της μάτι. Σε περίπτωση που ο παίχτης ακούσει κάποιον ήχο πίσω του, απαγορεύεται να γυρίσει ή να ανοίξει τα μάτια του. Αντίθετα, πρέπει να επαναλάβει «γιατί έπεσες στην μπανιέρα;». Ο παίκτης, τότε, πρέπει να σηκωθεί με τα μάτια κλειστά και να βγει από την μπανιέρα. Δίχως να γλιστρήσει ή να αδειάσει την μπανιέρα, πρέπει να βγει από το μπάνιο και να κλείσει την πόρτα. Τώρα μπορεί να ανοίξει τα μάτια του, αλλά απαγορεύεται να ανοίξει το οποιοδήποτε φως. Αφήνοντας την πόρτα κλειστή και την μπανιέρα γεμάτη, πρέπει να πέσει για ύπνο.
Το επόμενο πρωί, ο παίκτης ξυπνάει στην συνηθισμένη του ώρα. Το παιχνίδι έχει ξεκινήσει από τη στιγμή που ο παίκτης ανοίξει τα μάτια του. Σε όλη την υπόλοιπη μέρα, ο παίκτης θα νιώθει μια διαρκή παρουσία πίσω του. Είναι καλό να αποφύγει σκιερά ή υγρά μέρη μέχρι την ολοκλήρωση του παιχνιδιού. Σε περίπτωση που γυρίσει να κοιτάξει, δε θα δει απολύτως τίποτα. Αν όμως, κοιτάξει φευγαλέα πάνω από τον δεξί του ώμο ίσως δει την φιγούρα της Daruma-San· τα μαλλιά της θα είναι μαύρα και μπλεγμένα και θα έχει μονάχα ένα μάτι. Κατά την διάρκεια της ημέρας, ο παίκτης θα νιώθει την παρουσία της όλο και πιο κοντά του. Όταν νιώσει ότι η Daruma βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής, ο παίκτης πρέπει να φωνάξει «Tomare!» – η φράση σημαίνει «σταμάτα!»- και να τρέξει. Η φράση «Tomare!» πρέπει να χρησιμοποιείται με φειδώ, καθώς έχει μειούμενη ισχύ σε κάθε επανάληψη. Σε καμία περίπτωση όμως δεν πρέπει να την αφήσει να τον πιάσει.
Το παιχνίδι πρέπει να ολοκληρωθεί πριν τα μεσάνυχτα. Ειδάλλως, η Daruma-San θα μπορέσει να εισέλθει στα όνειρα του παίκτη, κάτι που πρέπει να αποφευχθεί. Το παιχνίδι ολοκληρώνεται ως εξής: ο παίκτης πρέπει να την εντοπίσει κοιτώντας πάνω από τον δεξιό του ώμο. Φωνάζοντας «Kitta!» -μια φράση που σημαίνει «σε απελευθερώνω»- ο παίκτης πρέπει να κουνήσει το χέρι του σαν να την κόβει στα δύο. Αν πραγματοποιηθεί σωστά η προηγουμένη κίνηση, ο παίκτης κερδίζει και η Daruma-San εξαφανίζεται. Απαγορεύεται ο παίκτης να δοκιμάσει να ξαναεπιχειρήσει την επίκληση της Daruma-San καθώς αυτή θα εμφανιστεί στο σημείο που βρέθηκε τελευταία φορά, αφήνοντας ανεπαρκή χώρο για να την σταματήσει ο παίκτης. Το τι συμβαίνει διαφορετικά είναι κάτι που κανείς δεν εύχεται να γνωρίσει, ενώ όλοι ελπίζουν η Daruma-San να είναι μονάχα ένας αστικός θρύλος…
Tags: dark , Daruma-San , death , Game , Games , ghost , Ghost Stories , ghosts , horror , japan , legend , Ouija , Ouija Board , Urban Legend , weird , αλλόκοτο , αστικός μύθος , Επίκληση , Επίκληση Φαντασμάτων , θάνατος , Θρύλος , ιαπωνία , Ιστορίες Φαντασμάτων , Μπανιέρα , παιχνίδι , σκοτάδι , Σκοτεινό , τρόμος , Φάντασμα , Φαντάσματα , Φρίκη
Σχόλια και απόψεις.
Η γνώμη σας είναι πάντα καλοδεχούμενη.