Thriller – Η Βρετανική Τηλεόραση Στα Καλύτερά Της

“Υποβλητική, πρωτότυπη και μυστηριώδης. Σασπένς και αγωνία, τρόμος και ανυπομονησία, όλα αυτά κατάφερε να τα συνδυάσει εξαιρετικά.”

23 Φεβρουαρίου 2021

Υποβλητική, πρωτότυπη και μυστηριώδης. Σασπένς και αγωνία, τρόμος και ανυπομονησία, όλα αυτά κατάφερε να τα συνδυάσει εξαιρετικά.

Αργή όπως οι περισσότερες Αγγλικές σειρές και ταινίες εκείνης της εποχής, γεγονός που ενέτεινε την αγωνία για τη λύση του μυστηρίου, το Thriller ακόμα και σήμερα, παραμένει μία υποδειγματική σειρά μυστηρίου και σασπένς.

Το Thriller αποτελεί Βρετανική σειρά η οποία προβλήθηκε στα έτη 1973-1976. Το κάθε επεισόδιο της σειράς ήταν αυτόνομο, είχε το δικό του σενάριο και το δικό του τέλος. Άλλοτε ολοκληρωνόταν σε δύο μέρη, άλλοτε σε τρία, ανάλογα με την πολυπλοκότητα του σεναρίου. Για τρία χρόνια το τηλεοπτικό κοινό παρακολουθούσε εξαφανίσεις, περίεργες συμπτώσεις, φόνους και αλήθειες που γκρεμίζονταν στα τελευταία δευτερόλεπτα. Και είναι γεγονός, πως ακόμα και σήμερα, η συγκεκριμένη σειρά συγκεντρώνει το θαυμασμό κάθε φανατικού του είδους. Μεγαλύτεροι άνθρωποι από εμένα ηλικιακά, την παρακολουθούσαν τη δεκαετία του ’80 στην τότε ΕΡΤ ανελλιπώς με Ελληνικούς υπότιτλους.

Το κοινό στοιχείο που υπήρχε σε όλα τα επεισόδια και συνέβαλλε στη γοητεία και το μυστήριο της σειράς, ήταν πως υπήρχε πάντοτε ένας ντετέκτιβ ο οποίος με ερωτήσεις στους κύριους υπόπτους, προσπαθούσε να ξεδιαλύνει το μυστήριο.

Το μεγάλο πλεονέκτημα της σειράς, είναι το γεγονός πως υπήρχε πάντοτε ένα απρόσμενο τέλος, ένα φινάλε που δεν είχες φανταστεί. Ενώ μέσα στο μυαλό σου έπλαθες ιστορίες για την εξέλιξη του σεναρίου, έγερνες προς ένα πρόσωπο και τον θεωρούσες ένοχο, ερχόταν ο συγγραφέας του επεισοδίου και σε έβγαζε ψεύτη. Τα ανθρώπινα πάθη, τα άγρια ένστικτα του ανθρώπου που μπορούν να τον οδηγήσουν στη διάπραξη ενός άγριου εγκλήματος, ήξεραν να κρύβονται αλλά όχι να αποκρύπτονται για πάντα.

Και ενώ όλα τα επεισόδια της σειράς είναι εξαιρετικά, θεωρώ πως ορισμένα είναι αριστουργηματικά με απίστευτη πλοκή. Ανάμεσα σε αυτά το A coffin for the bride με την Έλεν Μίρεν και το Come out, wherever you are.

Ό,τι καινούργιο και να βγει, πάντοτε θα είναι καλό ή όχι, πάντοτε θα πρέπει να υπάρχει εξέλιξη και δημιουργία έτσι και αλλιώς. Αλλά τα κλασικά θα παραμένουν πάντοτε κλασικά.

 

Main Image Reference

Tags: A coffin for the bride , Come out , The Weird Side Daily , thriller , wherever you are , Αγγλία , αγωνία , αλλόκοτο , ανυπομονησία , απρόσμενο , άρθρο , αυτόνομο , Βρετανία , γοητεία , δολοφονία , δολοφονίες , δολοφόνος , Έγκλημα , Εγκλήματα , είδος , Έλεν Μίρεν , ένοχος , ένστικτο , εξαφανίσεις , επεισόδιο , Κινηματογράφος , κοινό , λύση , Μαρία Σκαμπαρδώνη , μυαλό , μυστήριο , ντετέκτιβ , πάθη , περίεργες συμπτώσεις , πολυπλοκότητα , σασπένς , σειρά , Σειρές , σενάριο , σινεμά , Συγγραφέας , ταινία , Ταινίες , Τέλος , Τηλεόραση , υποβλητικό , φανατικός , φινάλε , φόνος , φωνή

Μαρία Σκαμπαρδώνη

Δημοσιεύτηκε 23 Φεβρουαρίου, 2021

Σχόλια και απόψεις.

Η γνώμη σας είναι πάντα καλοδεχούμενη.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε για τα νέα μας πρώτοι, απευθείας από το email σας.