Το είδος του τρόμου αλλά και των ταινιών θρίλερ, είναι στην καλύτερη περίπτωση, υπανάπτυκτο, αν όχι παντελώς απόν. Ταξιδεύοντας πίσω στη δεκαετία του ’90 και, συγκεκριμένα, στο 1998, θα συναντήσει κανείς μια ταινία θρίλερ με τίτλο βγαλμένο από την ελληνική μυθολογία. Ο λόγος για τη «Μέδουσα» του σκηνοθέτη Γιώργου Λαζόπουλου. Η ταινία που έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης το 1996, προτού γίνει διαθέσιμη ευρέως στις κινηματογραφικές αίθουσες δύο χρόνια μετά, μοιάζει ξεχασμένη στη συνείδηση του μέσου Έλληνα κινηματογραφόφιλου. Κάτι το οποίο μοιάζει άδικο για μια τόσο άρτια παραγωγή σε ένα είδος που η Ελλάδα σίγουρα δεν έχει παράδοση. Βραβευμένη με βραβείο Θρίλερ από το φεστιβάλ του Χιούστον, όπως διαλαλεί και η αφίσα της ταινίας, η «Μέδουσα» είναι μία κινηματογραφική παραγωγή θρίλερ/τρόμου που αξίζει την προσοχή σας.
Με ένα καστ που έχει αρκετά γνωστά ονόματα όπως η Βάνα Ραμποτά, ο Στάθης Κακαβάς, ο Άρτο Απαρτιάν αλλά και η ιδιαίτερα δημοφιλής ηθοποιός Ελένη Φιλίνη, η «Μέδουσα» αντλεί τη θεματική της από τον μύθο της Μέδουσας, μεταφέροντάς τον με επιτυχία στη σύγχρονη εποχή. Πιο συγκεκριμένα, αγάλματα ανθρώπων, ντυμένα με σύγχρονο ρουχισμό, αρχίζουν να εμφανίζονται σε διάφορα μέρη ανά την Ελλάδα. Επιλεγμένος από τη μοίρα, ο Περσέας, μέλος μιας συμμορίας Αθηναίων ληστών, είναι αυτός που γνωρίζει τη λύση του μυστηρίου. Ο μίτος αρχίζει να ξετυλίσσεται και στην άκρη του φαίνεται να είναι κάποιες μαυροντυμένες, χλωμές γυναίκες. Όταν ο Περσέας και η παρέα του εισβάλλουν σε ένα εγκαταλελειμμένο σπίτι που ανήκει σε μια τέτοια γυναίκα, η υπόθεση θα λάβει μια ιδιαίτερα μακάβρια τροπή.
Η ταινία είναι καλογυρισμένη, με εξαιρετική φωτογραφία (ειδικά στις εξωτερικές σκηνές) και προσεγμένη σκηνοθεσία. Το σενάριο, αν και περιλαμβάνει μερικούς άκομψους διαλόγους, έχει ωραία πορεία και μερικοί χαρακτήρες ξεχωρίζουν ως ενδιαφέρουσες προσωπικότητες. Αν και μερικές από τις δεύτερες ερμηνείες χωλαίνουν, η Ραμποτά, ο Απαρτιάν και η Φιλίνη χαρίζουν κάποιες δυνατές σκηνές. Πειστικός είναι και ο Θάνος Αμοργινός στον πρωταγωνιστικό ρόλο του Περσέα. Με γερές δόσεις 90s, ροκ αισθητικής και μουσικής υπόκρουσης, τρόμου και του απαραίτητου cult στοιχείου, η «Μέδουσα» είναι μια ταινία που σίγουρα αξίζει περισσότερη προσοχή από όση της έχει αποδοθεί.
Tags: weird , αλλόκοτο , Άρτο Απαρτιάν , Βάνα Ραμποτά , Γιώργος Λαζόπουλος , Ελένη Φιλίνη , Ελληνικά θρίλερ , Ελληνικές ταινίες , Ελληνικές ταινίες θρίλερ , ελληνική μυθολογία , Ελληνική ταινία τρόμου , Ελληνικό θρίλερ , ελληνικός κινηματογράφος , Ελληνικός τρόμος , θρίλερ , Μέδουσα , Μέδουσα 1998 , Μέδουσα 90 , Μέδουσα Ελένη Φιλίνη , Μέδουσα θρίλερ , Μέδουσα ταινία , Μέδουσα ταινία θρίλερ , Μέδουσα Φιλίνη , Περσέας , Ταινίες , ταινίες τρόμου
Σχόλια και απόψεις.
Η γνώμη σας είναι πάντα καλοδεχούμενη.